شرکت داهوا در ایران
نوشته شده توسط : daneshjo

 

 

 

 

 

Harfetaze : این شرکت در سال ۲۰۲۱ به سمت تکنولوژی های جدید همچون هوشمندسازی، هوش مصنوعی ، اینترنت اشیاء حرکت کرده که امروز با ارائه راهکارهای خود شامل: راهکارهای فرودگاهی، مدیریت شهری، کارخانجات ، بیمارستانها ، هوشمندسازی مدارس و پارکینگ ها و حتی منازل کیفیت مناسبی در ارائه محصولات و خدمات دارد.

برند داهوا چند سالی هست که در ایران وارد شده و رقیب جدی برای برندهای دیگر هست . داهوا پرو به عنوان نمایندگی داهوا در ایران شرکت داهوا مشغول به فعالیت می باشد. داهوا پرو محصولات شرکت داهوا را با قیمت اصلی عرضه کرده و از گارانتی معتبر و قابل رهگیری برخوردار هست . داهوا پرو علاوه بر نمایندگی های گسترده در سراسر کشور خدمات پس از فروش همچون آموزش بهربرداری، نصب و راه اندازی ، تعمیرات در دوره گارانتی و بعد از آن را ارائه میدهد.

 مشتریان گرامی میتوانند جهت خرید محصولات شرکت داهوا با ملاحضه دسته بندی های سایت داهوا پرو و همچنین تماس با کارشناسان این شرکت جهت خرید این محصولات اقدام نمایند، کلیه محصولات شرکت داهوا پرو به تمامی نقاط ایران ارسال می گردد.

همچنین همکاران گرامی میتوانند جهت اخذ نمایندگی فروش محصولات این شرکت در شهر خود از صفحه درخواست نمایندگی اقدام نمایید.

مشتریان سازمانی هم با تماس با شرکت داهوا پرو می توانند روی خرید سازمانی خود تخفیف گرفته و علاوه بر نصب و راه اندازی از خدمات پس از فروش این شرکت بهرمند گردند.

از کجا بفهمم دوربین داهـوا اصل است و گارانتی اصلی است ؟ اگر شما نیز قصد خرید یک سیستم دوربین مدار بسته را دارید و با خود فکر می کنید که تهیه یک دوربین داهـوا اصل کار مشکلی است با ما در ادامه همراه باشید تا نکات تشخیص یک دوربین مدار بسته داهـوا را برای شما شرح دهیم.

شما برای خرید یک محصول معتبر و اصل باید پول زیادی را مصرف کنید تا بتوانید برندی معتبر تهیه کنید،برای تشخیص نسخه اصل از جعلی باید فرد خبره ای باشید ، البته روش های نیز وجود دارد که مردم عادی نیز می توانند از آن برای تشخیص دوربین داهوا اصل از جعلی استفاده کنند.

 

 

  

us.dahuasecurity : We are proud of what we do and who we are. At Dahua Technology, you will be surrounded by a team that is dedicated, bright, and enthusiastic about both technology and security solutions. We are always trying to find new ways to improve our methodology, our operations, and raising the bar in our industry. We are a culture built on taking care of each other, our customers, and above all else – offering a solution that works for all.

 

 

منبع : نمایندگی داهوا بجنورد





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: